!-- Google Tag Manager (noscript) -->

Greentel ärendekö

Greentel ärendekö är en unik lösning som säkrar att ni inte missar några inkommande samtal. Med lösningen skapar ni både nöjdare kunder och färre missade affärer. Funktionen går att applicera på dem flesta verksamheter t.ex. sälj eller supportfunktioner. Men den gemensamma nämnaren är verksamheter som inte vill ge avkall på sin servicenivå.

1. Med ett klick skapas ett kundärende

När en kund ringer in och ni inte hinner svara får kunden en alternativet att: ”…Vill du bli uppringd tryck 1″. Då triggas ett ärende i användarnas webbgränssnitt och i mobilappen. Närmast lediga medarbetare ringer sedan kund och tar hem ordern eller ärendet! Tack vare att det även skjuts ut i mobilappen får även säljare eller andra resande medarbetare information om att någon vill bli uppringd.

2. Inga tappade kontakter

Ärendena ligger kvar till dess de bockas av. Alla ser tydligt att det inte ligger något kvarglömt. Systemet visar vem som har hanterat ärendet samt eventuella kommentarer kring ärendet.

Exempel på användningsområden

Det finns en rad verksamheter där ärendekön ger ett stort värde:

SÄLJFUNKTION

CALLCENTER

SUPPORTKÖ

SERVICEORGANISATION

Samt vid olika tillfällen på dygnet:

VID LÅNGA SVARSTIDER

VID LUNCHSTÄNGT

CALLCENTER

FÖRDELAR

Vi är en helhetsleverantör för kontoret vilket innebär att du bara kommer att ha en kontaktperson samt en månadsfaktura för alla dina inköp.

Vårt mål är att spara tid, pengar, och miljö åt företag och organisationer, kontakta oss så hjälper vi även er!

Välkommen till Green Print Solutions i Sverige!

 

KONTAKT

Green Print Solutions AB

Enhagsvägen 8B
187 40 Täby

 

info@greenprints.se
 

Växel 08-653 40 00

  • Facebook - White Circle